čtvrtek 4. října 2012

Brighton Pride

Než začnu popisovat bohaté množství různých zážitků, které mě jako Stewardku na Brighton Pride potkaly, jsem si říkala, že by asi bylo pěkné, kdybych nejprve objasnila co je to steward a o co na Pride vlastně jde. Ti, kdo ví o co go, můžou tenhle nudný příspěvek s klidným srdcem vynechat....

Steward je něco mezi sekuriťákem a hosteskou, česky bych to asi nazvala "Pořadatel". Jsou to ti borci, co se celí v černém a slušivé reflexní vestě (popřípadě reflexní bundě, která má i pro mě (!) dlouhé rukávy......hned jsem si vzpomněla na Blaženu a její plášť a výrok: "Předsedooo, kde ste to vzali, dyť v tom se ztratí i naše máma!") poflakují kolem a důležitě máchají vysílačkou. Borci co se ještě ke všemu tváří drsně jak šmirgl papír a na rameni mají průkazku jsou Security.

Brighton Pride je vrcholem sezóny v Brightonu, koná se obvykle 1. září už několikátým rokem (proto je s podivem, že tolik místních obyvatel vůbec nevědělo co že je to vlastně za akci). Je to pochod gayů, leseb, transsexuálů a dalších roztodivných lidiček městem od Pavilionu (myslím) do Preston Parku (viz odkaz Trapný pokus o digitální kartoprodukt II), zakončený obrovskou chlastačkou, proti které jsou libovolné pivní slavnosti čajem o páté, ptž Angláni když pijou, tak jako Dáni.....V průvodu jedou nejdříve alegorické vozy....celé to otvírají teplí policajti, následovaní teplými hasiči, zdravotníky......miliarda dalších organizací....pak jdou pěší mnohdy v super kostýmech, dost často úplně nazí až na nějaké ty titěrné slipy, většina, ale normálně oblečených......(no tuhle část tak zmáklou nemám, protože jsem průvod ze svého místa zas až tak neviděla), snad víc ukážou fotky nb oficiální stránky.....(P. S. kdyby to někdo nevěděl, tak duhová je vlajka gayů).

Když jsem se na tuhle práci hlásila, věděla jsem, že to bude sranda.....a taky byla ;)

1 komentář:

  1. Doufám, že pokračovat budeš brzo, neboť jsem napnutá, co se ti přihodilo tentokrát.
    HH

    OdpovědětVymazat